Ikrény Község Önkormányzatának Hivatala

hivatal

Ikrény község önkormányzata egy létszámában is dinamikusan fejlődő, 1847 fős település lakosainak napi "ügyes-bajos" dolgainak intézését hivatott megoldani.

A jegyzőt - aki egyben a hivatal vezetője - a munkáltatói jogkört gyakorló képviselő-testület választja, míg a hivatal köztisztviselőit a jegyző nevezi ki. A hivatal működtetése - a polgármester véleményezési jog biztosítása mellett - elsősorban jegyzői feladat. Az igazgatási feladatokat a község Abda és Börcs önkormányzataival együtt közös hivatal útján látja el. Fontosságának megfelelő súllyal bír a pénzügyi feladatok ellátása, míg az adókhoz, ügyiratok iktatásához kapcsolódó teendőket egy-egy fő maradéktalanul el tudja látni. Az igazgatási feladat ellátása öleli fel azt a területet, ahol a hivatali munkavégzés az ember születéséből adódó anyakönyvezéssel kezdődik és halálának anyakönyvezésével végződik. Az a köztes állapot, amely e két esemény között van, és amit életnek nevezünk, számtalan olyan történést tartalmaz, amelynek megoldása erre a szakterületre hárul.

A falu közéletét - a helyi képviselők választásáról szóló törvény alapján - 7 fős képviselő-testület irányítja. Munkáját az általa létrehozott és működtetett bizottságok segítik.

   

Ikrény hírlevél

Tisztelt látogató! Ikrény hírlevélre való feliratkozásához kérem töltse ki az alábbi adatokat.

E-mail*
Név*
CAPTCHA Image
Ellenőrző kód*
   Új ellenőrző kód